woensdag 21 oktober 2009

Wat is het belangrijkste? Inspiratie

"Fertile Inspiration" is de titel van een nieuwe fototentoonstelling die ik aan het maken ben. Voor een keer geen tentoonstelling in de eigen galerie maar op locatie bij Bminus. Bminus is een bedrijf dat deuren en wanden als functioneel design ziet. Ze hebben in Kortrijk een prachtige ruimte. Het is deze ruimte die mij inspireerde voor de nieuwe selectie foto's uit de collectie.

Het is een tentoonstelling over inspiratie. Inspiratie is in het leven even belangrijk als ademen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand niet door iets of iemand geïnspireerd geraakt?

Dit is een onderdeel van het project: toon ons wat jou inspireert? Welk object of wat dan ook inspireert jou? Een cd, boek, beeldje, vriendin, kledingstuk, blad van een boom? Breng het mee naar de opening van de tentoonstelling op 7 en 8 november en mijn goede vriendin, Sabine Deknudt die tevens een schitterende portretfotografe is zal van jou en je voorwerp van inspiratie een portret maken....

Nadien projecteren we deze portretten als een onderdeel van de tentoonstelling en komen ze op het internet.

Waar: Bminus, Doernaertstraat 8 te Kortrijk.

Ben zeer benieuwd.

0 reacties: