donderdag 25 september 2008

Wat ben je aan het doen?

Een typische vraag die gesteld wordt op een sociaal netwerk als LinkedIn en Facebook.
Inbreuk op de privacy? Voyeurisme? Opschepperij?

Eventueel. Maar het wordt wel gelezen en onthouden. Dit heb ik de laatste dagen verschillende gehoord toen ik kennissen die ook op de netwerken actief zijn ontmoette.

Waar ben ik mee bezig? Duizend en één dingen. Zeer verscheiden:

  • afwerken van de nieuwe online workshop toerisme 2.0;
  • projecten opvolgen;
  • verschillende voorstellen maken voor klanten en prospecten;
  • opvolgen van de mailing van gisteren;
  • een nieuwe mailing maken voor Anamorfose.be met originele foto's van de NASA en Germaine Krull;
  • de schilders, elektriciens, parketlegger, timmerman etc. op tijd op de werf te krijgen;
  • zoeken naar het juiste negentiende eeuwse behang;
  • de juiste verlichting voor de galerie en de vergaderzaal kiezen;
  • zo kan ik nog efkens doorgaan;
Is dat relevant voor een lezer? Ik weet het niet? Wat denkt u?

1 reacties:

Marijke zei

Ik vind de vraag heel legitiem. Degene die het antwoord geeft heeft de ruimte om daar een eigen wending aan te geven. Hij kan zelf bepalen hoe ver hij gaat. Voor de vragensteller kan het antwoord interessant zijn omdat hij zoekt naar gezamenlijke activiteiten of interesses. Niks mis mee zou ik zeggen.