dinsdag 6 mei 2008

Soms kan ik ze niet volgen "de mensen" die het internet niet leuk vinden. Ja, het is leuk, interessant, handig, efficiƫnt, etc. Zo kan ik nog efkens doorgaaaaaaaan.

Zeker bij medewerkers van bedrijven die verantwoordelijk zijn voor de inhoud van de websites merk ik deze meewarige blik. Dit "er tegen opzien".
Content aanmaken voor het internet is fantastisch. Je schrijft iets en enkele seconden later zijn er anderen die het meelezen. Of de lezer het goed vind? Dat is iets anders. Je kan niet voor iedereen goed doen. Maar indien je er zelf plezier aan hebt zal dit zeker opgemerkt worden door de lezer. En dan is er de reactie.

Afstandelijk en onpersoonlijk? Onzin. In die jaren dat ik bezig ben met
AnamorFose heb ik al tientallen boeiende mensen tegengekomen waar ik nog regelmatig zeer persoonlijk kan mee converseren. Mensen die ik anders nooit zou ontmoet hebben.


Ok, ik weet het: ik ben een beetje (veel) een freak van het internet. Zelfs voor mijn hobby (astrofotografie) is het internet een must. Stel je voor: 's nachts ben ik op mijn eentje de sterren aan het fotograferen en tegelijkertijd heb ik contact met andere amateurastronomen wereldwijd en kunnen we kiekjes en ervaringen uitwisselen.

Je bent niet aan het goede adres om te klagen over het internet. ;-)


0 reacties: